tisdag 9 oktober 2007

Mödrar...

VAD SKA NI MED EN KATT TILL!?
Ja, så har man lyckats igen att förarga mamma, som hon sa:"Jag blir inte alls imponerad av dina djur bl a bl a, vad ska ni med så många djur till, ni får snart flytta ur huset..."
Ni som känner mig vet alla mitt ibland stormiga förhållande med min mamma :-), vi delar inte alls samma uppfattning om det här med djur, Droppen var när hon sa att jag inte hann med mina barn! Ja herregud *skrattar*
Som ni alla säkert förstår så lever vi i total misär, med djuren som totalt tagit över våra liv, vi har inte råd med mat och barnen går fortfarande i shorts i kylan...
Så om ni alla vill skänka lite pengar till misärfamiljen så är varje bidrag välkommet..
Det vi behöver är...
Är det inte alla förunnat att ha åtminstone en last???
Ok, det kan bli lite mycket djur, MEN, jag tar hand om dom och jag tar absolut hand om mina barn, dom kommer alltid först....nåja för det mesta :-) Jag måste ju för sjutton ha lite egentid? Är jag en egoist för det?
Nåja, det är bara att sålla bort.

Det här är ju ingen nyhet för alla som vet hur jag har det med min mamma, men det konstiga är att det aldrig tar slut. Ska det aldrig bli annorlunda? Men det spelar egentligen ingen roll. Vi har alla våra interna problem... men whatever, det ordnar sig!
Till helgen kommer mina päron till oss, och jag tror säkert att hon klappar katten.

Inga kommentarer: