torsdag 11 oktober 2007

Hemma

Idag är jag hemma med barnen, dom påstods av dagis vara trötta och slitna....märker inte av det alls....dom springer som galningar.
Men rätt skönt att vara hemma nu i fyra dagar, är ledig imorrn också, på riktigt, inte VAB.
Borde klippa Doris, hon börjar se ut som en riktig byracka och klorna klattrar på golvet, man kommer efter ibland.
Igår red jag, tog en lång tur i skogen och bara njöt, bort från allt en stund, synd bara att hästen ska flyttas i januari, får väl se om nån annan behöver hjälp.

Har lite att göra, städa och fixa lite, rätt skönt att strosa omkring.

Jag läser nu en bok om att bli sin egen entrepenör, jädrar ni vad jag ska få saker gjorda sen :-). Kan varmt rekommendera att läsa den.

Idag slog vintern till ite, minusgrader i morse och frosten ligger kvar. ska gå ut med gänget en stund. Få lite luft, då blir livet alltid lättare.

Fyra dagar ledigt, vad ska man hitta på måntro....som om jag inte har nåt att göra ha ha ha.

Om man ignorerar tvätten kanske den försvinner...

Inga kommentarer: