tisdag 6 november 2007

Vad jag inte behövde...

Skulle dragit tidigare igår...trodde jag!
Det ringde en jävla idiot hit och yrade om allt från att hans pappa döddat hans hund när han var sex och hans mamma vill sälja hans hamstrar till ormmat, till att han skulle ta valpar på sin hund och även starta en djurskyddsförening!!!!!
Jag fick knappet en syl i vädret och till slut la jag bara på efter att han undrade hur jag skulle kunna göra nåt för honom eftersom jag var väl gift? Minns inte att jag pratade privatliv med honom.
EN SÅN JÄVLA IDIOT!
WHY ME!!!!!
Vad är det med mig som gör att jag ALLTID råkar ut för idioter?
Höll fan på att kliva ut framför en bil igår på hemvägen (skämtar), men jag kände att jag verkligen inte hade behvöt detta också på allt annat denna dag.

Nåja, idag är det rätt ok, städade som attan igår, slet som ett djur, men nu är det fint igen, en dag eller två... ni vet hur det är. Hemma hos oss är det disaster hela tiden, man håller med nöd och näppe huvudet ovanför vattenytan.

Ska köpa en bakelse, svulla, skita i Gi idag, måste få synda.

Inga kommentarer: