onsdag 28 november 2007

Gäsp

Vad ska man göra när ens sk chef är 77 år och inte har nåt intresse för föreningen? Jag känner att om inte nåt sker nästa år när han ska avgå, för det ska han väl, så slutar jag! Jag har mina onda aningar om att han kommer att dö på sin post här.
Argh, jag är splittrad, vet inte vad jag ska göra, borde jag göra nåt annat, vill jag vara kvar? Jag vill vara kvar såklart, men jag vill känna att jag åstadkommer nåt...

Jag har blivit Göstas hackkyckling, vilket innebär att han alltid måste hitta fel i allt jag gör. Om jag missat att skriva ett datum på nåt brev, eller inte skrivit att det var till honom, om jag råkar komma med ett eget förslag om artikel till tidningen osv osv. Han gillar inte att man är framåt och ambitiös, jag tror att han hatar mig. Vilket i sig är väldigt intresant, jag vet inte om jag nånsin blivit hatad av någon förut. Jo, kanske nåt ex, men det hörde väl liksom till då?

Nåja, det gör mig inget, han är dum och jag är inte så låg att jag faller i sandlådediskussion med honom. SOm Gerd sa, jag har räddat hans dag idag när han fick ringa och klanka på mig.

Inga kommentarer: