måndag 27 oktober 2008

22 November är det fest!

Hej hopp på er alla trogna vänner!
Jag försöker ju varje år att samla ihop lite vänner för att uppdatera mig om hur ni har det och så, dom flesta har jag ju träffat men några har jag inte hunnit med, men jag tänker såklart på er alla!
22 november tänkte jag dra ihop gänget till en liten fest, vill ni, har ni lust och tid?

Det mysigaste tycker jag vore om vi kunde vara hemma hos nån och laga mat och dricka vin och ha trevligt, bara ta det lugnt + att det blir så svårt att hinna med att umgås på krogen.
Antingen kan man ju vara i Grums i gårdshuset os mina förräldrar, men det är ju ingen kul lokal.
Nån som vill "låna" ut sitt hem??? ;-), jag lovar att se till att det blir städat :-)

A:son, Annika, Frk Persson, Äva H, Eva K, Tess, Frykan, Strömmis, Pia Pioneer (eller Burt Reynolds...), Morgan of course, om du får...;-), Kattis, kort sagt ALLA som vill får hänga på!

Kram

Inga kommentarer: