måndag 25 maj 2009

Den nya kaninen...

...anlände igår och vi kände alla en lättnad, den är helcool, jag och barnen var ute med den i sele och den accepterade det utan vidare. Tydligen kan dom lära sig NEJ om man inte vill att dom ska göra vissa saker. Som hundar, men det återstår att se. Gizela ville iallafall att vi ska hålla kontakten om kaninen och hon ska även köpa lite höns av mig, så jag har fått en ny vän i djuratmosfären. Hon ville absolut inte att det skulle bli lynnesfel, för då får vi en ny, men nu känns det som att det räcker med nya kaniner. Han kommer inte att få lynnesfel....har vi bestämt.

Om två veckor kommer jag till Grums, jag och Alva ska åka ensamma, så får grabbarna ha kul ihop. Vi kan behöva det. Ska till min kompis Anette på fredag och dricka lite vin, kan det bli bättre :-)

Nu väntar jag på några sköldpaddor som ska husera hos mig några dagar......

Inga kommentarer: