lördag 16 maj 2009

Att dö ung

Min kusin Thomas dog i tisdags genom en dykolycka, 42 år gammal. Man inser att livet har sina egna vägar. Nåt man inte kan rå på. Fånga dagen är ett bra mantra. Man vet aldrig. Men man kan inta alltid leva som om varje dag var den sista. Men man kan försöka ta vara på varje dag.

Jag har varit på konferens i helgen, allt var jättebra, jag kommer att få mycket att göra för nu blir det en ny tidning nästa år!!!! YES!!!
Jag har så mycket inspiration och känner att det kommer att bli bra det här trots att jag letat nytt jobb emellanåt.

Efter att ha fått sova en hel natt själv var det back to life, hem till familjen och jaaa, det var lika bra att börja städa. Men vilken fantastisk helg! Jag är så nöjd med allt, maten, vinet, sällskapet, sängen. Jag kan leva länge på det här. Fast en natt till hade ju inte varit fel......

Inga kommentarer: