onsdag 11 mars 2009

Inställt

Ni vet den efterlängtade web-kursen....dom ringde från Medborgarskolan idag, den är framflyttad, och dom vet inte när den ska börja. Fan, anledningen var att dom inte fått kurslitteraturen. *suck*, men, men, den som väntar på nåt kul. Hoppas jag.

Idag ska jag och tjejerna ta en lång promenad på två timmar, ska bli sååå skönt. Bara vi. Igår var jag, barnen och hundar ute i 1 1/2 timme, barnen i pulka och jag drog, 35 kg barn, det var liiiiite jobbigt. Men go träningsvärk idag. Det var rätt gött faktiskt.
Idag ska jag gå med stavar, jag och alla pensionärer som gillar Nordic Walking, snacka om träning.

Här i stan är det så slaskigt, hemma var det snö kvar på vägen tillochmed och glashalt. Det är så fint med all snö, men ok, skulle vara skönt med våren nu.

Börja dagen med ett leende så har du det avklarat....

Inga kommentarer: