måndag 2 mars 2009

Bygga ut

I sommar ska vi bygga ut så vi får ett härligt sovrum, jisses, det tar aldrig slut, men kul ska det blir och framförallt, barnen får varsitt stort rum. Jag vill ju ha takfönster, ska verkligen bli härligt.

Hönsen ligger på ägg nu, så det blir väl en massa underliga blandraser, måste verkligen skilja dom åt nu....

Har fått ett litet sug efter kanin...hittade en jättebra tjej som föder upp belgisk jätte och tysk jättesheck, blev allt sugen där.....
Men jag vet vad min man kommer att säga....

2 kommentarer:

anna sa...

Vad kul, att bygga ut!Livet blir liksom lattare om alla har tillrackligt med utrymme!(speciellt for mig!!!!! ..ytrymme for mig liksom!)Jag antar att det ar likadant for dig?

Du blir godsagare Petra-ni har val redan stort?

Lycka till iallafall


Anna

Unknown sa...

jasså det är här du hänger när du inte är på fejan