onsdag 14 januari 2009

TADA!

Jaa, så hade vi så lite att göra hos familjen att Pelle rev ut hallen, det kommer att bli jättefint, men nu är det rörigt igen...
Grannarna Leif och Kajsa kom in igår och frågade om dom skulle hjälpa oss att köra iväg vår släpkärra med skräp, de ni! OM! TACK! Guld värt verkligen, grannar är bra att ha, nu ska ju vi förvisso vara hus/katt/blom och post vakt fom 17-31 januari när dom åker till Kanarieöarna, men ändå, tjänster och gentjänster.

Igår gjordes inbjudningarna klara till Alvas 5-årskalas och skickades imorse, jag är liksom med i matchen...ok, julgranen står kvar, men den hinns väl med. Kan vara trevligt om den är borta innan kalaset. Men vi får se, man ska inte hoppas för mycket.

Jobbet är ok nu, det känns att våren är på gång, ljusare, jag känner att ok, jag står ut ett tag till, för att se vad som sker. Kanske blir det bra.

Nu ska jag ta kaffe och sen kommer jag att skriva lite mer om allt som händer.

Inga kommentarer: