måndag 19 januari 2009

Påkörd katt

När jag och barnen var till macken och handlade kom det in en kvinna som backat över sin egen katt, fruktansvärt! Tills min granne Ellie sa: Jag undrar vad som är värst, köra på sin katt eller köra den i torktumlaren.... JAG HADE GLÖMT DET!!!! OK!!!! OCH DET VAR INTE MENINGEN!!!!!
Jaaa, för er som inte vet, för tre år sen lyckades vi med konststycket eller det barbariska snarare att döda vår katt genom att köra den i torktumlaren....vi såg inte att hon låg där när blöt tvätt slängdes in och vi satte igång den...
OK, det dunkade och när jag öppnade föll en katt ur, helt död.

Grannen Ellie frågade hur den såg ut....
"-Den var lite fluffig", sa jag, jag vet!!!! HEMSKT!!!!!

ARGH! Tack Ellie för att du påminde mig......

1 kommentar:

Ellie sa...

Det var såååå lite! ;)