tisdag 19 februari 2008

Ett tag sen nu

Vi har varit sjuka, förra veckan barnen och nu jag...jippi...som min kära mamma sa: Men du har ju inte varit på jobbet på jättelänge... OCH? Vad ska jag göra åt det????
Inget stöd direkt, bara för att hon är så plikttrogen och går och jobbar i 45 graders feber. Ja, ja, så är det ju ibland, Pelle hade mycket möten förra veckan och ja då fick jag vara hemma. Inget konstigt alls.

Men skam den som ger sig, känner att jag nog är på väg att bli bättre. En jädra pärs.

Lugnt annars, varit i Värmland, lagom trångt, med fem vuxna två barn och hundarna, min bror var ju där också. Man får lite lätt klaustrofobi. Brorsan tar upp hela gäststugan och ligger och sover i 30 timmar per dygn. Inte så att man ser honom mycket. Jag tror att han är deprimerad, ärligt, varför åker han till Grums för att sova och kolla på dvd och dricka öl???? Skaffa ett liv för fan.
Kan lova att Jonatan inte kommer att få tillbringa varje helg hos oss när han är 40 år. Då drar jag honom i örat kan jag lova. Det borde mamma göra med Jimmy också.

inte på hugget som ni märker, jävligt irriterad. Ska pigga upp mig till imorrn och skriva om nåt roilgare.

The angry one.

Inga kommentarer: