onsdag 9 januari 2008

Trött, tröttare, tröttast...

Jag vet inte hur många gånger jag klagat över att jag är trött. Men nu har jag gått till min husläkare. Som vanligt säger hon att "du har ju två små barn och bl a bl a". Men hallå, ärligt? Ska man vara trött tills dom flyttar då?
Nej, imorrn ska det tas prover jädrar anamma, hittar dom inget ska jag framkalla nåt.
Jag hatar mörker och nu regnar det också...jippi...kan man få en solresa på remiss? Jag vill gärna åka då nånstans, bara det är sol.

Igår hämtade jag min hyrbil, en Toyota Avensis som gått 175 mil, helt ljuvlig, det var lite läskigt att köra, men det gick fint. NU susar jag fram på vägen som en hind...eller ja, kanske som en gammal tant, är ju lite skraj att köra på.

Nu tänkte jag dra på mig stövlar och traska ut en sväng med hundarna, sen ska jag gå till hönsen, eventuellt ville grannen att jag skulle komma över. Lika bra att allt på en gång, höns som höns. *skrattar*

Att förändra sin tillvaro kräver hård träning och en massa tjat sägs det. Undrar om jag kan tvinga mig att gå upp på morgonen, efter ett tag borde man ju bli van och vakna själv? Kanske rent av bli morgonpigg?

Ska testa, följ den spännande resan här på min blogg!

Inga kommentarer: