måndag 3 november 2008

Fårskallarna

Ni som följt min blogg vet att jag numera har två får, ja, nu är det inte lamm vi pratar om längre. Utan två hormonstinna ungbaggar som anfaller när man går ut och försöker betäcka....det där med min djuriska magnetism ni vet. Iaf så gick jag och min dotter ut i skogen och baggarna bräkte när vi gick. Det slutade med att dom bröt sig ut och följde efter oss! Jag tycker att dom är rätt smarta faktiskt, så himla kul djur, men ok, dom ska tillbaka, även om jag pendlar varje dag.... Dom är ju så himla balla!
Helgen har varit bra, bakat bullar och myst med alla utom min man, vi var för trötta, när fan ska man orka med varandra??? Vi håller igång från 06.30 till 20.00 när barnen äntligen somnat...sen slötittar vi på en film och sen, jaaaa, sova. What are the options?
Ok, nu har jag hört att livet börjar efter 40 och jag har bara några år kvar så, ok, jag kan väl vänta i tre år.

Apropå festen, den är ju inställd, men jag vill att ni ska veta att jag tänker på er alla ofta och vill alltid ha tid att träffa er, men jag vet hur jävla svårt det är att få tiden att räcka till. Om vi inte ses innan jul så lovar jag att nästa år blir bättre!

Inga kommentarer: