torsdag 17 april 2008

Kontakt

Ja, så låg jag i hårdträning inför kursen, en granne hade sett mig träna med nåt grönt på cykelvägen... locket som jag tränade kontakt på. Jag har ögonen på mig från alla håll!
Det gick riktigt bra med träningen och i tisdags var det så dags att bekänna färg, det gick jättebra och när vi tränade gungan, jag då kändes det som att det kommer att bli så himla bra. Kanske kan jag tävla klass 1 i höst?

Doris är en pärla som legat gömd i flera år efter alla barn som kommit, men nu jädrar, är det hennes tur!

Anna, here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the DVD e CD, I hope you enjoy. The address is http://dvd-e-cd.blogspot.com. A hug.