måndag 7 april 2008

Ett år äldre....

Jag fyllde alltså 37 år igår, jösses, va konstigt det kändes. Grannarna kom in på fika och jag fick en massa kul:
En ring, stämpel med fjärilar, biljetter till ett hundföredrag (ANDERS HALLGREN, SÅ BRA!!!!!!!!), vin, två pelargoner, penséer, förvaringslådor, trädgårdsredskap och en bag.

Jag hade ju inte tänkt att fira alls, men så dryftade grannar om att dom ville komma, så ja ok då! Vi hade så trevligt.

Dagen till ära så fick jag värstingmunsår, ser ut som jag fått en smäll rätt på läppen, svullen och sårig. HUR KUL VAR DET???? *suck*. Jag visste att det skulle komma, lördagen blev stressig, först hästen, sen hem duscha och ta med ungarna på barnkalas, hem och sova lite, sen till en grannen som ville bjuda på middag..... då kände jag hur munsåret började komma. det blev lite mycket....

Men va fan, helgen var kanon!

Inga kommentarer: