fredag 21 december 2007

Snart!!!


Är det liksom jul, ikväll ska det packas pa et, städas, på julen ska barnens ögon tindra och friden ska ligga som en varmt täcke... kan man ju hoppas, eller så blir det som vanligt, med stressig lunch, paniköppning av paket för att sen sjunka ner i soffan och undra vad som hände.
Fast i år så är jag klar med alla julklappar, vilket innebär att jag inte behöver anta ploppögon och svettas ymnigt dan innan julafton och handla julklappar. Imorrn ska allt vara inpackat, granen ska upp, och sen ska jag rida två hästar....men sen är det lugnt...ska fodra kvällen på julafton...måste hinna klippa Doris som ser ut som en byracka...men sen är det jul eller?

Hörni alla, ha nu en riktigt GOD JUL och ta det lugnt, det ska jag göra, även om det låter hysteriskt, men tro mig, jag har aldrig varit så lugn innan jul någon gång!

Kram på er!

Inga kommentarer: