tisdag 7 april 2009

Solen mina vänner

Ja, så har man nu fyllt år igen, men jaaa, konstigt att fylla 38 år, det var ju nyss jag var 25 och bodde på Färjestad och levde singelliv....
Inte för att jag längtar tillbaka, men var tid har ju sin tjusning.

Nu är det snart påsk och långledigt, får väl se om jag överlever med barnen så länge! Hahaha! Nä, det ska nog gå bra, funderar på att sätta dom i arbete så kan dom hjälpa mig att bygga hönsgården. Om jag får dom till det så lär dom ju vara trötta på kvällen. Men det kanske klassas som barnarbete?
Nåja, lite kanske.

Mina föräldrar skickade blommor igår och jag har inte sett röken av dom än, men idag skulle dom tydligen komma, jag tror det när jag ser det.

Borde klippa Doran....urk, nu har det gått för lång tid så det blir så där jobbigt....men men, jag har ingen att skylla på förutom mig själv.....

Livet håller på att återvända!

Inga kommentarer: