tisdag 28 oktober 2008

Responsen är redan dålig....men jag ger inte upp!

Tiderna förändras, man har mycket att göra, livet är inte som det har varit, jag vet, men ändå! Sex timmar av er tid, men jag fattar, julstressen och allt..
Nu har jag planerat om lite, och tänker dra ihop till fest nästa år i sommar.
Alltså blir det ingen novemberfest, den är inställd. MEN:
SOMMAREN 2009, DÅ JÄDRAR blir det party.
Och bara för att ni är så lata och inte kan åka några futtiga mil när jag åker 35 mil så tänker jag ha festen i VALLENTUNA och jag vet att ni alla får plats hos mig.
Den som ballar ur nu får ha en VÄLDIGT bra anledning, annars stryks ni ur min vänskapslista.....

Kram på er och gör ett hål i kalendern för sommar fest.

2 kommentarer:

cattis sa...

jaja, jag vet att jag är dålig människa... det känns inte precis lättare nu.
Men jag kan faktiskt tänka mej party om det inte är allt för långt bort så här före christmas och allt.
Det låter bra med summerparty men jag räknar med att vi ses före sommaren 2009 annars är det du som stryks ur vänskskapslistan, puss på dej....

Petra sa...

Du är bäst!
Lite piska behövs bara annars blir det inte av ju! Jag tycker inte alls att du är dålig!!!!